آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

وضو نیابتی

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵ ب.ظ

حرم حضرت عبدالعظیم ، درست وقت نماز رسیدیم به صف جمافت

یادش افتاد وضو ندارد

میداند هنوز که به سن تکلیف نرسیده، میتواند بدون وضو بخواند، در صورت ضرورت!

بعد یادش میفتد برود مهر بیاورد که جانمازش را از کیفم در میارم و بهش میدم.

 بدون مکث میگوید: عه! خوب وضومم میگرفتی! 

 

۰۲/۰۸/۱۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی