آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

خواب

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ
چند لحظه پیش، پسرک در خواب:
بابا... بابا
ماما ... ماامما
چییه؟ چییه؟ چی؟
و غلتی میزنه و ادامه خواب!
چنین پسر خانواده دوست پرسشگری دارم من که تو خواب هم حضورغیاب میکنه مارو،بیداری بماند!
۹۲/۰۱/۲۶
رز

نظرات  (۱)

۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۶:۳۱ مسعود سلطانیان
خوبه انقد بجه ات رو دوست داری.ولی من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی