آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

لک لک ها

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

در کارتونی که لک لک ها برای خانواده ها بچه می آورند و در صحنه ای که درِ محفظه ی بچه ها باز شده و هزاران بچه ریخته بیرون

 

سارا: مامان اگه یه همچین دستگاهی وجود داشت ما هم بچه میگرفتیم؟

من: نظر شما چیه

سارا: بللله

من: چند تا؟

سارا: اممم ( تا حالا به آپشن چند بچه فکر نکرده بود) اممم 3 تا، که یه کم بریم بالا... رقم تعداد بچه هامون ! 

 

(در رقابت با تعداد فرزندان خاله ها، بسیار احساس کمبود و عقب افتادگی دارند و به شدتتت اصرار به فرزند دار شدن ما میکنند. 

از دلم مادرشون خبر ندارند که دلش پر میزنه برای بچه)

 

 

پ.ن: حسب حالی ننوشتیم و شد ایامی چند

۰۲/۰۴/۰۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی