آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

ساعت خل بازی و ربع

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱ ب.ظ

پسرک میگوید

- دلم میخواد یه شماره الکی بگیرم

تا گوشی رو برداشتن بهشون بگم خفه شو عوضی این چه طرز حرف زدنه

و گوشی رو قطع کنم

از حرف خودش ریسه میرود از خنده ، دخترک هم به همراهش‌...

من یک لحظه تصور میکنم این موقعیت را و خنده ام میگیرد... اما جلوی خنده ام را میگیرم و بی تفاوت می نمایم

بی تفاوتی من رو که میبینه میگه: هر چند وقت این خل بازیای شما گذشته...

۰۱/۱۰/۲۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی