آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

یه کار بد خوشحال کننده

شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

سارا داشت با گوشی بابابزرگ بازی میکرد. یه دقیقه داد دست من که بره دستشویی. منم دیدم بازی الماسه که من دوست دارم، تا بیاد دستم گرفتم و بازی کردم

وقتی برگشت و من رو در حال بازی دید باورش نمیشد. ذوق کرده بود و گوشی رو پس نمیگرفت که نع! شما بازی کن

سارا:  دااادااااش مامان داره با گوشی بازی میکنه، باورم نمیشه

سپهر: بالاخره مامان با گوشی بازی کرد... بالاخره مامان یه کار بد کرد..‌

 

 

چند روزه هی این جمله یادم میفته و فکرم درگیر میشه‌. یعنی همه ی کارهای من رو خوب میدونن؟؟؟ خدایا چه مسئولیت سنگینی...

۰۱/۰۶/۱۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی