آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

باد آمد توی حیاط مدرسه

شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۲ ب.ظ

بعله. برای ما، به جای بوی ماه مدرسه، در حیاط مدرسه مان باد میآید!

 

جشن پیش دبستانی سارا خانم

روزی که برای اولین بار تقریبا تنهایی در جمع همسالانش حضور پیدا کرد و من از دور، به یاد روزی افتادم که موقع ترخیصمان از بیمارستان در حیاط ایستادم و یک دستی نوزاد ۲۶۰۰ گرمی ساندویچ شده در پتوی سفید را بغل کردم و عکس انداختیم.

دخترم مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی را آغاز میکند‌. 

و من، مرحله جدیدی از مادری را. 

ان شاالله که اول و وسط آخرش همه سراسر خیر و رشد و برکت باشد. 

 

۰۰/۰۷/۱۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی