آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نوزاد ابدی

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷ ق.ظ

هر چه که از خواهرش میخواهد و او نمیدهد،

یا هر وقت میخواهد دل خواهرش را به دست بیاورد

یا اگر بخواهد توجهش را جلب یا او را به بازی وا دارد

یا گریه اش را تمام کند

کافیست خودش را به نوزادی بزند

صدایش را نینی‌گونه کند

استجابت میشود... 

 

سارا خیلی کوچکتر بود، شاید دو ساله، حتی برای باباجونِ ادای نوزاد در آورنده هم مادری میکرد. در حالی که در حال عادی فراری بود و در سپر غریبی پنهان بود. 

 

 

بعد چنین دختر نوزاد دوستی، اگر برای نوزادهایش سبیل بگذارند چه حالی خواهد شد؟ ! جیغ زنان و اشک ریزان، مثل امروزlaugh

 

بعد همین فرد، اگر نوزاد واقعی، البته نوزاد همه نه، نوپای ده ماهه ببیند و چند ساعت با او بازی کند چه حال خوشی خواهد شد؟ میشود حس دیدار ش با نوه عموی من. 

 

*نوزاد ابدی، یکی از تکه کلامهای سپهر است در جلب توجه سارا

۰۰/۰۶/۱۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی