آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

هات‌داگ ملال‌بَر

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱ ق.ظ

دو روز پر برنامه، الحمدلله

دیروز صبح باغ وحش با زهرا و فاطمه

امروز صبح دوچرخه سواری در پارک با فاطمه و نوید 

امروز عصر، که ملال روز جمعه داشت خرخره ام رو میجوید، عمو اینای بچه ها رو دعوت کردیم و دور هم خوش بودیم. الحمدلله علی کل نعمه.

به صرف بازی و جیغ و سریال گاندو و ساندویچ هات داگ. 

 

فاصله ی بین ملال و دلمردگی تا نشاط و سرزندگی گاهی یک تلفن، یک ملاقات است. 

البته ملال این بار کممی گران برایمان تمام شد. cheeky

 

 

 

 

۰۰/۰۶/۱۳
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی