آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شیرین بیان

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۴ ق.ظ

سارا، در حال زمزمه و غرولند با خودش: 

- هیچ کس نمیاد با من بازی کنه، فقط کار خودشون رو میکنند. منم مجبورم اذیتشون کنم.

---

سپهر: بیا مثل مامان و بابا حرف بزنیم؛ (با هیجان) : ببین وضع دولت خرابه

سارا:  آره کرونا هم اومده، میگن قا لی باف هم مرده!

---

من: سارا، تبریقا دوستت دارم (تقریبا)

سارا: بله، درسته، من قبلا اینجوری میگفتم. ولی شما نباید اینجوری بگی

۹۹/۰۹/۱۸
رز

نظرات  (۱)

سلام عزیزدلم

کلی از پستهات را خوندم و تنبلی کردم و تک تک کامنت ندادم

معذرت

یه شعر خوشگل هم از یه گوشه ای کپی کردم و فرستادم برای یک عزیز...

ممنونم دوست خوبم

پاسخ:
سلام، خیلی خیلی خوش آمدی تیلو جان.
ببخشید در این وبلاگ کلا در نقش خاله سوسکه ، قربون دست و پای بلوری  رفته ام 😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی