آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نور دیدگانم

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶ ب.ظ

یکیشان انگشت پسرخاله رفته بود در چشمش و قرمز شده بود و دو روز بود امانش را بریده بود

آن یکی معاینه تنبلی چشم 9 ماه پیش، درست چند روز قبل از شیوع کرونای منحوس گفته بود چشم چپش کمی آستیکمات دارد و باید برود چشم پزشک.

در این 9 ماه از من اصرار که برویم برای چشم دخترک و از بابایشان انکار، که مگر ممکن است دردانه دختر من چشمش ضعیف باشد. 

نمیدانم. شاید خودم هم به اندازه کافی اصرار و پیگیری نکردم. 

خلاصه انگشت فرو رفته در چشم پسرک، باعث خیری شد که چشم تنبل شده و ضعیف شده دخترک را دریابیم و با نسخه ی عینک و قبض خرید عینک دخترک چهار ساله مان و قطره های 3 ساعت یک بار و 6 ساعت یکبار چشم پسرک در یک روز بارانی به خانه برگشتیم.

با امید به رحمت بی کران خدا

به امید خدای شافی

۹۹/۰۹/۰۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی