آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شیرین بیان

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶ ق.ظ

من: سارا وقتی گریه میکنی خیلی اذیت میشم. چی کار کنم؟ 

سارا: تحمل کن!

 

من: خونه همسایه بازی موبایلی میکردی؟

سارا: تبریقا یه دونه بازی موبایلی کردیم! 

(تقریبا)

 

موقع خواب: 

سارا: دوستت دارم، حتی وقتایی که ازت ناراحتم هم دوستت دارم.

من: منم همینطور

سارا: پس چرا زودتر نگفتی ؟

من: مثلا کی؟

سارا: دو شاعت پیش.

 

سارا، بعد از دیدن مستند حیات وحش، با هیجان:

- ژهر ماره رو داشت میریخت تو ژرف، ژژژژررررد بود 

(زهر ماره رو داشت میریخت تو ظرف، زررررد بود)

 

دختر شیرین زبانم هنوز به طرز شیرینی س را ش و ز را ژ تلفظ میکنه و من عاشقشمم. 

 

 

نوه۴ ساله همسایه: بابام برام لگو هواپیما خریده

سپهر: این دیگه پز زیادی بود، من رفتم. خداحافظ! 

 

 

۹۹/۰۶/۱۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی