آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کی از همه جیغو تره؟!

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ق.ظ

دخترکم در دوران قرنطینه کرونا، سخت سرگرم تست حداکثر ظرفیت صداش هست، و به حول و قوه الهی، روز به روز خودش، خودم، خودمان و همسایه ها، با ظرفیت های جدیدی از تن صدای ایشان آشنا میشویم. 

یه جیغ میزنه، جییییغ ها! بعد بعدیو بلند تر و بعدی رو بلندترتر. 

دعا میکنیم تا قبل از شکستن دیوار صوتی، پرده سماخ و نورون های اعصاب ما و همسایه ها، کرونا برای همیشه ما را ترک کند و این گونه اصوات بللللننند  دخترک را نیز هم با خودش ببرد‌. 

۹۹/۰۲/۰۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی