آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دخترا با دخترا، پشرا با پشرا

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۱۶ ب.ظ

دست علی ، پسرخاله اش رو گرفته و دارن میرن تو اتاق بازی کنن، و در همین حین داره درددل و اعلام مواضع میکنه: علی، ما با پشرا باژی نمیکنیم، مگه نه؟! پشرا اشباش باژیای ما رو بر میدارن، مگه نه؟

و علی هم تایید میکنه!!

پشر: پسر

اشباش باژی : اسباب بازی

 

 

بابابزرگ، در حالی که میخوان با سارا ارتباط برقرار کنن: بیا بغلم، گل های حیاط رو نشونت بدم.

سارا: اگه بخوام، خودم میرم میبینم!

 

 

۹۸/۱۱/۰۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی