آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کپک

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

لقمه مربایش را اورده و میگوید: مامان این پَکَک زده، بعد به شک میفتد: پَ کَ ک؟ کَ پَ پ؟ 

 

 

گل نرگس خشک شده را فرو کرده توی خاک گلدان. میگه: من اونو کاریدم...(خودش اصلاح میکنه) من اونو کاشتم، گفتم مامان خوشحال بشه. 

 

شعرای مهدکودکش رو نه در مهد، بلکه در خانه میخونه و از من هم قول میگیره که به خانمشون نگم که شعرا رو بلده.

 

 

 

۹۸/۱۱/۰۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی