آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

معجزه برچسب

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۴ ب.ظ

خانه در هم بر هم و در همه جا اسباب بازی پاشیده شده. (کار از ریختن گذشته) بود. در حالی که خودم صبح قبل از رفتن به کلاس و پدرخانواده در غیاب من خانه را مرتب و منظم کرده بود. 

اشفته بودم. همزمان غذا میپختم و حلوا درست میکردم و بچه ها دور و برم حرف میزدند و تقاضا میکردند .

به سپهر گفتم با مهربونی سارا رو تشویق کن خونه رو مرتب کنید. بهش قول برچسب داد و از من تایید گرفت. تایید کردم.

بدو بدو خونه رو نظم دادند. با خوشحالی و هیجان.

منم تند تند کارام رو پیش بردم. ساعت هشت خانه تمیز بود و غذا و حلوا پخته و ظرفها شسته و برچسب ها اهدا شده بود و بعد از صحبت تلفنی با مادربزرگ، با بچه ها داشتیم خمیر بازی میکردیم و نقاشی میکشیدیم. 

۹۸/۱۰/۲۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی