آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

چشم نخور جانم

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ب.ظ

مامان جون چند وقتیه سرفه میکنند و علتش رو نمیدانیم. 

ما خونه مامان جون اینا بودیم. خاله جون سومی زنگ زده بودند و میگفت که مامان دکتر برند که من گفتم خوبند که! قطع کردم و نقل قول کردم و مامان هم تایید کردند که دو روزه خیلی خوبند. 

و یک ربع بعدش سرفه های مامان شروع شد و مامان تکه تکه، در حال سرفه گفتتد که : " چشم خوردم" و سارا غرق در کارتون بود.

 

شب، تو بازی اومده میگه: آقای دکتر، مامان جون چشم خورده،  پریده گلوش ، یه امپول میدین؟

۹۸/۰۸/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی