آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

همه چیز خر*

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۰۶ ب.ظ

دخترم، در راه برگشت از شمال: 

 

- میشه یه رودخونه بخریم، ببریم نزدیک خونمون؟ 

 

- میشه یه جنگل بخریم؟ آخه من دوست دارم میمون داشته باشم.

 

میشه اونو بخریم؟ میشه اینو بخریم؟ ....

 

مامان میشه برام ازین دخترا بخری؟ (که تو تلوزیون نشون میداد)

 

در حال دیدن و نشان دادن تک تک عکسهای کتاب: مامان برام ازینا ازینا ازینا ازینا.... بخر برام. 

 

 

 

 

خر: بن مضارع خریدن. بخر=> خر

 

 

 

بعدا نوشت: بالاخره به یه " نخر" رسیدیم. 

- مامان اینا روباتن؟

- بله

- میشه ازینا برام نخری؟ اخه خیلی وحشتناکن! 

۹۸/۰۶/۱۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی