آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نه به مخالفت اجباری

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ب.ظ

مقدار قابل توجهی از زمانی که مشغول کارهای روزانه خانه و آشپرخانه هستم، نوایی سوهان گونه توسط یکی یا هر دوی بچه ها نواخته میشه به این صورت مشترک که:

- نه مامان نه

یا

- مامان نه مامان

 و این نه گفتن میتونه بیانگر مواردی از قبیل ذیل! باشه:

- تقاضای آن تکه ی باقیمانده از پاستیل شکل دندان و لثه که داداش از مدرسه و برای درس ث گرفته، و یکی را برای بابا نگه داشته و سارا میخواهدش.

- مخالفت با مخالفت من برای کوبیدن صندلی به زمین، برای رعایت حال همسایه پایینی.

- مخالفت با مخالفت من برای ادامه دادن آن شکل مذبوحانه از دیکته! که یک کلمه میگفتم و صدبار تکرار میکردم و وسطش حضرت اقا هر هر میخندید و جیغ خواهرش رو در میاورد و اخرش هم چند تا در میون کلمات را جا می انداخت و اونایی رو هم که مینویشت، کاش نمینوشت از بس بدخط بود. البته این قلم مخالفت با داد، جیغ، کوبیدن در، گریه و ... همراه بود. الکی که نگفتم سوهان. سووووهااااان میگماااا.

- به طور کلی مخالفت با مخالفت من.

این جور مواقع من سعی مزخرفی میکنم برای قانع کردن طرف مقابل. بعد استعانت میجویم از صلوات و استغفار، بلکه مشمول غفران و رحمت الهی واقع شوم.  

۹۸/۰۱/۲۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی