آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شیرین بیان

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۸ ب.ظ

مامان جون: سارا میمونی پیش من؟

سارا: نه ان شاالله میرم


من در دستشویی: سارا مواظب باش شکلاتت نیفته.

- این آدامسه!

- آدامس شکلاتیه

- این آدامسه، بهش میگن آدامس، میدونستی؟!


- مامان بازم توت.

و من میرم که از کیسه اصلی و توت های نشسته توت بیارم.

میگه: این توت واقعیه؟

بله

- هورررا توت واقعی، هوررررااا


خطاب به داداش که روی تاب نشسته: بلند شو، این مناسب تو نیست.

خطاب به من، وقتی میخواد اون شبکه رو ببینه: 

اونو بزن، این (برنامه) منادِب من نیست.

۹۸/۰۱/۲۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی