آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

به جاش نازت رو خریدارم

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

وقتی از کنار مغازه ای رد میشیم و با اون صدای نازت، مخصوصا الان که گرفته و مثل خروس نابالغ شدی، میگی: مامان میشه اَدونا برام بِقَلی (ازونا برام بخری) یا میگی برام بوبولا بقل( پفیلا بخر)

دلم میخواد همه ی اونا رو برات بخرم حیف که اصول تربیتی و اقتصادی و سلامتی دست و پام رو بسته اند

 

۹۷/۰۹/۳۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی