آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

چراغها را من خاموش میکنم و گرنه تا صبح روشن میمونن

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

ترتیب خواب اعضای خانواده در ابتدای ازدواج:

بابای بالقوه

.

.

.

.

مامان بالقوه.

گاهی اون سه تا نقطه معمولا یک شب تا صبح بود یعنی بابا شب میخوابید، مامان صبح بعد از نماز صبح میخوابید.

ترتیب خواب اعًای خانواده، بعد از پسر

بابا

.

.

.

پسر

.

.

مامان

.

ترتیب خواب اعضای خانواده بعد از دنیا امدن دخترم:

بابا

.

.

پسر

.

دختر

.

.

مامان.


حالا بعد از نه سال زندگی مشترک و با بچه مدرسه ای شدن پسر ترتیب خواب اعضای خانواده کنی تغییر کرده و با اندوه و تاسف بابا از رتبه ی همیشه اولشون یک رتبه تنزل فرموده اند به این صورت

پسر

.

بابا

.

.

.

دختر

.

.

.

موبایل

.

.

مامان

۹۷/۰۸/۱۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی