آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

واژسارا۳

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ب.ظ

تقریبا یک هفته است فعل ها رو یاد گرفتی و فقط مونده حرف اضافه ها. و تقریبا یک بند حرف میزنی و من عاشق حرف زدنتم. گاهی همین جوری الکی با حرف میگیرمت ‌که بیشتر حرف بزنی. 

همین الان:

ببق دیش ایتاد (ببخشید افتاد) ماشینش از رو صندلی افتاده، داره از ماشینش عذرخواهی میکنه ظاهرا.

ایسه عوژ نه تو (خیسه، تو لباسم رو عوض نکن)

مامان اَت؟! صدا من گوش (قران رو قطع کردم و میپرسه مامان قطع شد؟ من صدا گوش میکردم. )

ما همگی اومدیم تو و تو موندی دم در، مامان موندم

دوست دارم بابارو مامانو



۹۷/۰۷/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی