آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

زهی خیال باطل

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۷ ب.ظ

دخترکم را ساعت هشت صبح بیدار کردم، که بعداز ظهر زود بخوابد، که شب هم زود بخوابد و الان ساعت ۱۷:۱۳ است و با همدستی برادر محترمش رفته اند طبقه دوم تخت و دارند بازی میکنند. از چشمانش خواب میریزد و تا دقایقی دیگر بیهوش خواهد شد. کی خواهد خوابید، کی بیدار خواهد شد و مجددا دوباره در شب چه وقت خواهد خوابید؟ الله اعلم.

هررروقت خیلی تدبیر میکنم، همه چیز خلاف برنامه ریزیهام میشه. 

۹۷/۰۷/۰۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی