آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

غول مرحله اخر

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ق.ظ

چند روزیه عملیات از پوشک گیری رو با ذکر رب یسر و لا تعسر آغاز نمودم.

از پوشک گیری مقدماتی در حیاط خونه مامان اینا کلید خورد. چند تا از مواضع دشمن فتح شد، اما سرظهر که افتاب در حیاط، و خواهرها و زاده هایشان در خانه پخش شدند، مجبور به عقب نشینی تاکتیکی شدم، چون دخترجان به خونه اومده بود و دلم نمیخواست زندگی مامان نجس بشه. 

مرحله دوم هم از دیروز، با جمع کردن فرشهای خانه، کاور کردن مبل ها، دم دست اوردن عروسک جیش کننده و دل را به دریا زدن وارد فاز عملیاتی شد.

دیروز جاری جان زنگ زده میگه میخواستم مراحل پوشک گرفتن رو ازت بپرسم، گفتم بیا خونمون، از نزدیک ببین. 


بعد از واکسن ها، راه افتادن، دندان در اوردن، قطع شیردهی و حذف پستونک، از پوشک گیری غول مرحله اخر برای اتمام دوران نوزادی و ورود به دنیای کودکیه. خدا کمک کنه ان شاالله.

۹۷/۰۶/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی