آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دندانهایش

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ب.ظ

امشب موقع مسواک زدن، دو تا جوانه ی بیرون زده ی دندان دائمی پشت دندانهای شیری جلویی فک پایین گل پسر، که ظاهرا هیچ خیال لق شدن و افتادن هم ندارند، کشف نمودم. بهش تبریک گفتم و خوشحال شد و رفت جلو آینه پیداشون کرد و شادمان و خوش و خرم خوابید و خبر نداره از دل آشوب من، که چگونه و چه وقت قرار است وی را به دندانپزشکی محول نماییم!

یا علی مددی واقعا. 

۹۷/۰۶/۰۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی