آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

میخوای خدا هم فقط وقتی تو نیستی عذابت نکنه؟؟؟

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

روزانه و شبانه! بارها و بارها آیه "فاعفوا واصفحوا الا تحبون ان یغفر الله لکم" رو در دلم تکرار میکنم و سععععی میکنم دستمال کاغذی خیس شده و رها شده کنار روشویی، خرده های مداد شمعی تراشیده شده توی کمد میز، پوست شکلات انداخته شده پشت مبل، لباسهای رها شده در همه جای خانه و ...و...و... را نادیده بگیرم. 

البته معمولا فقط وقتی نیست موفق میشم!!!! 

۹۷/۰۵/۱۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی