آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

حولین کاملین به اضافه چند روز

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ

دوران شیر دهی به اتمام رسید. خدایا میشه این عمل ناچیز رو برای من دولاپهنا حتی خیلی بیشترلاپهنا حساب کنی، بعد برام امانت نگه داری، و دستم رو بگیری در روزی که دستهام خالی اند؟؟

ممنونم.


دخترک هنوز گاهی به خواهربرادرای رضاعیش شیر مینوشاند و خدا از دلش خبر داره که چقدر دلتنگه. بعد سرش رو میزاره روی نام نام و در دل باهاش مناجات میکنه.

شب اول که واقعا چند لحظه براش ترسیدم از شدت غصه بلایی سرش نیاد. یک آن ریتم نفس کشیدنش عوض شد. با چند بار ددر رفتن و اب خوردن و پفیلا نخوردن و لیوان نی دار هدیه گرفتن و توش آب نخوردن و  تو بغل چرخیدن، بعد از یکی دو ساعت، لیوان از پلاستیک بیرون نیاورده به دست، خوابید.

۹۷/۰۵/۱۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی