آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

همه ی جانمازهایش

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ق.ظ

برای رفع بهانه گیری پس از مهمانی، سبد نهر و جانمازها را کمپلتهم دادم دستش. نتیجه خوب بود. بعد از یه ربع نیم ساعتی بازی، ده دوازده تا جانماز پهن کرده اقصی نقاط سالن، روی هر کدام یک مهر گذاشته، بعد آمده سراغ "دادُ" (چادر) اش.

۹۷/۰۵/۰۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی