آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دمپایی آبخوری

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

وقتی دلبندکتون توی حمام، تصمیم میگیره توی دمپایی سفید جلو بسته ی حمام، که دست بر قضا، سالها هم از قدمتش میگذره، آب بخوره، اون لحظه که چشمای خوشحال کاشفش از بالای دمپایی داره بهت میخنده، راهی هست جز اینکه تو هم پقی بخندی؟!

خب به فرض اینکه اون موقع نخندی، بعدش که دمپایی رو به نیش کشیده مگه میتونی نخندی؟

دمپایی حمام اصلا هم کثیف نیست.لابد.ان‌شاالله.

۹۷/۰۴/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی