آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

بی خُسافه

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ب.ظ

کلمه ایست که سپهر تحت شرایطی که یادم نیست چی بود ساخت،  و خودش فراموش کرد، اما برای من، وقتی دخترم "بی خسافه گری" میکنه خیلی کاربرد داره. مثلا غذاش رو نمیخوره، یا هر چی اسباب بازی میتونه دستش میگیره، به ازای بقیه اش هم جیغ بنفش میکشه که مبادا رقبا دستشون به اسباب بازیا بخوره و اقدامات بی‌خسافه آمیزی ازین قبیل.

۹۷/۰۴/۰۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی