آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

طلا

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ب.ظ


ارزش وقت را کسی میفهمد که نیم ساعت وقت آزاد در روز ندارد، که کسی صدایش نکند،

و وقتی دختر همین فرد ده-پانزده دقیقه میرود خانه همساده مهمانی، در حالی که پسرش پیش دبستانی است، شام بار میگذارد، ماشین ظرفشویی و سبد آبچکان را خالی میکند و اسباب بازیهای کف اتاق را جمع میکند و در حالی که هنوز دلش میخواهد کمی بیشتر وقت آزاد داشت، به دنبال دخترک شانزده ماه و نیمه اش میرود که این روزها انگار تازه استقلال زیر زبانش مزه کرده و تا در خانه همسایه باز میشود، یا حتی نمیشود، راهش را آن طرفی کج میکند، بدون اعتنای خاص به مادر.

۹۶/۱۰/۲۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی