آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

استقلال آزادی ...

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ


پسرکم این روزها دور جدیدی از استقلال را تجربه میکند.

بعد از تجربه موفق و نمیدانم چرا دور از انتظار ناخن گیری بای هیم سلف! دیروز پدر مکرمش امتحان خودشوری در حمام ازش گرفت و بهش نمره قبولی داد و امروز مانور خودمسواک‌زنون داشتند که دشمن فرضی شکست خورد و سپهر پیروز میدان گشت.

بعد از روزها و هفته ها و ماه ها مجادله بر سر پوشیدن لباس گرم موقع خواب، امروز طی گفتگو، و نظرش را سنجیِ درددل گونه که جان مادر، تو بگو با شب های سرد و لباس اندکت چه کنیم و ما دوست داریم با دل پر از عشق شب به خیر بگوییم نه با جار و جنجال، خودش اعلام کرد که باشه همون ساق ها رو میپوشم. امشب هم طبق قرار، خودش سراغ شان را گرفت و پوشید و همگی رستگار شدیم.

باشد که خداوند از ما راضی و خوشنود گردد. 


به همین سادگی. به همین خوشمزگی.

الحمدلله علی کل حال

۹۶/۱۰/۲۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی