آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دعای سلامتی

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ق.ظ

خدایا ممنونم از اینکه بیماری در خانه ی ما به سرماخوردگی محدود میشود. خدایا شکرت که غصه بیماری های بزرگتر و لاعلاج را نداریم.

خدایا شکرت که بچه ها  زود خوب میشوند و نیازی به دکتر و بستری و ... نداریم.

خدایا شکرت که همسرم همراه و یاور من است و کمک حالم. و مثل بعضی از همسران موقع بیماری بچه ها اذیت و بدخلقی نمیکند. و استرس وارد نمیکند.

خدایا شکرت که دخترم با وجود تب بالا و سینه خراب دیشب را نسبتا خوب خوابید. 

خدایا شکرت 

و خدایا لطفا سلامتی کامل به همه عزیزانم بده.

الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

۹۶/۰۹/۲۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی