آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

به چپ چپ، به راست راست

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ب.ظ

با دست راست نقاشی میکشد، اما با دست چپ، حرفه ای، با کمترین تلفات مورد انتظار از دخترک پانزده ماهه، قاشق به دست میگیرد و غذا می‌خورد.

آیا وی چپ دست میباشد یا راست دست یا هر دو گزینه؟



- یادش به خیر. اوایل که قاشق میگرفت دستش، میترسیدم از اینکه هیچ چیزی توی دهانش نمیرود، ناامید بشود. خودم هم ناامیدانه نگاهش میکردم. چه طور ممکن است بفهمد باید دستش را این طوری خم کند که غذا نریزد؟!!!

چقدر انسان عجوله و زود قضاوت میکنه.

در خیلی از معادلاتمون با خدا هم همین طور عجول و بی طاقت و ایضا با عرض شرمندگی بدبین هستیم. خودم را عرض میکنم. خدا هدایت کند. آمین.

۹۶/۰۹/۱۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی