آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شکرگزاری روز هجدهم

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ق.ظ


۱. خدایا شکرت که سپاسگزاری امشب را به یادم انداختی

۲. خدایا شکرت و سپاسگزارم که پسرم امروز داوطلبانه نماز ظهر و عصر را به همراه تسبیحات حضرت زهرا به جا اورد.

۳. خدایا شکرت سرماخوردگیهای پسرم خفیف است و نیازی به دکتر نداریم.

۴. خدایا شکرت پسرم اهل صبحانه خوردن است.

۵. خدایا شکرت که نیمروی صبحانه امروز را اقاسپهر برایمان درست کرد، با تزیین نعناع و گل محمدی.

۶. خدایا شکرت یکدانه پسرم با محبت است.

۷. خدایا شکرت پسر عزیزم با خدا صحبت میکند و حس خوبی دارد.

۸. خدای مهربان متشکرم که من را چشم انتظار و حسرت به دل مادری نگذاشتی.

۹. خدای بزرگ متشکرم که زندگیمان را با تولد سپهر بیمه کردی.

۱۰. خداوندا شکرت که همراه سپهر برکت و رزق و روزی فراوان به ما بخشیدی.


اعملوا ال داوود شکرا و قلیل من عبادی الشکور.

الحمدلله علی کل حال

الحمدلله علی کل نعمه

شکرالله.

۹۶/۰۸/۳۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی