آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شکرگزاری روز بیست و یکم

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

۱. خدایا شکرت پسر عزیزم بعد از ظهر حسابی استراحت کرد.

۲. خدایا شکرت پسر خوبم  شب را راحت و بدون دردسر به خواب رفت.

۳. خدایا شکرت پسرم برای دستشویی رفتن مشکلی ندارد.

۴. خدایا شکرت سپهر جانم اش نهار را دوست داشت و کلی میل کرد. 

۵. خدایا شکرت بعدش از مامان جون بزرگ تشکر کرد.

۶. خدایا شکرت که پسرم پیشنهاد میده برای خواهرش هم اسباب بازی بگیریم.

۷. خدایا شکرت که پسرم کلی خاک بازی کرد و بهش خوش گذشت‌.

۸. خدایا شکرت در راه تهران تبریز مشغول بودند و مساله ای پیش نیومد.

۹. خدایا شکرت برای پسر خوب و عزیزم.

۱۰. خدایا شکرت بابای سپهر در مساله ی ادب او وارد عمل شد و باعث شد حرفای زشتی که یاد گرفته بود رو به زبون نیاره.

۹۶/۰۸/۳۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی