آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شکرگزاری روز بیستم

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

M V:

۱. خدایا شکرت سپهر روز خوبی رو پشت سر گذاشت.

۲. خدایا شکرت سپهر سرفه اش قطع شد.

۳. خدایا شکرت پسرم شاد و سرزنده است.

۴. خدایا شکرت عزیز دلم غذایش را خوب میخورد.

۵. خدایا شکرت پسرم هر شب مسواک میزند.

۶. خدایا شکرت پسر گلم به راحتی به خواب رفت.

۷. خدایا شکرت عزیز با ادبم با دیگران با ادب صحبت میکند.

۸. خدایا شکرت که دیگران سپهر رو به عنوان فرد با ادب یاد میکنند.

۹. خدایا شکرت که با امدن سارا، سپهر عزیزم خجالت بیش از اندازه را تا حد زیادی پشت سر گذاشت.

۱۰. خدایا شکرت پسرم اهل دعوا با بچه ها نیست و با ملایمت با انها بازی میکند.


الحمدلله علی کل حال

الحمدلله علی کل نعمه

خدایا شکرت ماه صفر را پشت سر گذاشتیم.

خدایا شکرت دخترم با افتادن از پله ها، هیچ اتفاقی برایش نیفتاد و صحیح و سالم است.

خدایا شکرت که سارای عزیزم اب سیبش را داوطلبانه خورد.

خدایا شکرت که سرحال بازی کرد و بعد به راحتی خوابید.

خدایا شکرت دخترم سرحال و سالم است. 

خدایا شکرت که مقاوم است و ویروسها نمیتوانند کاری بکنند.

خدایا شکرت.

۹۶/۰۸/۳۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی