آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کی مامان بشه؟

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ


خاله بازی ها کف اتاق ولو شدند. 

کتری اسباب بازی را اورده "داغه داغه " گویان وسط سالن.

چتد دقیقه بعد "آممه آممه " گویان برگشت و دنبال من تو اشپزخونه میگشت. تو سالن منو پیدا کرد. فنجان بندانگشتی خاله بازی را دستش گرفته میخواهد برایش اب بریزم.

فکر کنم دیگه وقتشه با هم خاله بازی مشتی کنیم.

۹۶/۰۸/۲۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی