آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شکرگزاری روز هفدهم

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ


۱. خدایا سپاسگزارم که پسر عزیزم امشب با ذکر یاعلی راحت و خیلی فوری به خواب رفت. علی علیه السلام نگه دارش باشه ان شاالله.

۲. خدایا شکرت که من رو از اتاق هدایت کردی و برگردوندی پیش پسرم تا شب رو با ارامش و با ایه الکرسی و ۱۱ قل هوالله، در کنار من به خواب بره.

۳. خدایا شکرت که پسرم امروز رو پیش پدرش سپری کرد. یک روز خوب مردانه.

۴. خدایا شکرت درد رو از پسر دردانه ام دور کردی.

۵. خدایا شکرت که وقتی مامان بزرگ اینا پشت در بودند پسرم ایفون رو با ادب و مهربانی جواب داد.

۶. خدایا شکرت به پسر عزیزم در مهمانی خوش گذشت.

۷. خدایا شکرت که با مهربانی و ادب خداحافظی کرد.

۸. خدایا سپاسگزارم به حرف پسرم گوش کردم و براش ساندویچ درست کردم.

۹. خدایا سپاسگزارم که در مقابل پسرم آرامتر و صبورتر شدم.

۱۰. خدایا شکرت که سپهر و سارای عزیزم کنار هم لبو و نان خوردند.

وقتی این خواهر و برادر در کنار هم کاری میکنند قلبم از خوشحالی و شکرگزاری لبریز میشود.

از دست و زبان که برآید

کز عهده شکرش به در آید

اعملوا آل داوود شکرا و قلیل من عبادی الشکور

۹۶/۰۸/۲۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی