آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

آینه چون نقش تو بنمود راست

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۷ ب.ظ

مادر ودختری در خانه هستیم. مردهایمان هم، پدر و پسری، رفته اند سرکار.

دارم غذا میدهمش. یک دستم زیر چانه ام است. نگاهم میکند، میخندد، و با چند بار تلاش دستش را مانند من زیر جانه اش جا میدهد.

چشم هایم گرم میشود. من امروز دختر 15 ماهه ای دارم که گروه خونی اش مثل من است، انگشتان دستش را مانند من، وقتی میخواهد لیوانی چیزی بگیرد، با ناز از هم باز میکند. دختری که آینه ی من است. و امروزِ من، شاید آینده ی قابل پیش بینی او باشد. چقدر الگوی خوبی هستم برای این آینه ی پاک و شفاف؟

۹۶/۰۸/۲۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی