آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شکرگزاری روز شانزدهم

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ

۱. خدایا سپاسگزارم که امشب یک ربعی چهارتایی با هم خندیدیم و خوش گذروندیم.

۲. خدایا سپاسگزارم که پسر خوبم غذایش را خوب میخورد.

۳. خدایا شکرت که پسرم دم نوش نعناع دوست دارد.

۴. خدایا شکرت که پسرم میوه دوست دارد.

۵. خدایا شکرت که سپهرجانم حرف هایش را به من میگوید.

۶. خدایا شکرت که پسرم امروز از پیش دبستانی جایزه گرفت.

۷. خدایا شکرت پسرم فردا صحیح و سالم از خواب بیدار میشود.

۸. خدایا شکرت پسر با حیایی دارم.

۹. خدایا شکرت پسرم ریزترین احساساتش را با من در میان میگذارد.

۱۰. خدایا شکرت پسر عزیزم این روزها عصرها سرگرم و مشغول است.

۹۶/۰۸/۲۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی