آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شکرگزاری روز پانزدهم

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ


۱. خدایا سپاسگزارم که مهمانی هایمان بی دغدغه از بهانه گیری و گریه سپهر عزیزم برگزار میشود.

۲. خدایا سپاسگزارم هدایتم کردی برای بچه ها غذا برداشتم و در راه مهمانی نوش جان کردند.

۳. خدایا سپاسگزارم امروز تقریبا بدون فریاد و دلخوری گذشت.

۴. خدایا شکرت که پسر خوبم به آشپزی علاقه منده و کمکم میکنه.

۵. خدایا سپاسگزارم امروز با پسر قران خونم کلی قران خوندیم و گوش کردیم.

۶. خدایا سپاسگزارم امروز پسرم اوقات خوشی رو با محمدامین داشت.

۷. خدایا سپاسگزارم امروز پسرم خودش به زحمت زیاد رحل و قران رو اورد که قران بخونیم. 

۸. خدایا سپاسگزارم در مقابل پرخاش سپهر، تونستم بدون نصیحت یا انتقاد، حق رو بهش بدم.

۹. خدایا سپاسگزارم پسرم الان قران رو اورد تا سوره بلد رو تمرین کنه.

۱۰. خدایا سپاسگزارم بعد از قولی که به خودم و خدایم دادم، داد و فریاد اونشب دیگه به اون صورت تکرار نشد.

۹۶/۰۸/۲۳
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی