آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

و بالاخره بوی ماه مدرسه در خانه ما هم آمد.

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

پسرک و پدرش با هم رفته بودند لباس پیش دبستانی پسرک را بگیرند. وقتی برگشتند، در اتاق مسغول خواباندن دخترم بودم. پچ پچی کردند و پسرک وارد اتاق شد. با لباس ابی نعتی و یقه چهارخانه ابی روشن. به نشانه مامان قربونش بره دستم رو کوبیدم به سینه. اشک تو چشمام جمع شد. این پسر دو کیلو و سیصد گرمیه منه. تو لباس فرم پیش دبستانی. 

امشب بعد از خواباندن دخترک تب دار، که نمیدونم تبش از واکسنه، یا دندان، نشستم و شلوار پسرک رو پس دوزی کردم. فردا جلسه توجیهی والدین و افتتاحیه پیش دبستانیه سپهره.

روزهای مادرانه وارد فاز جدیدی میشوند. 

روزهای من و بچه مدرسه ای ام. هر چند سه روز در هفته و هر ند پیش مدرسه ای.

۹۶/۰۶/۲۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی