آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

پخش مجددش کیه؟

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ

گاهی که دخترک را بغل میکنم؛ پایم را میچسبد و بی صدا التماس دعای بغل شدن دارد، با دهان باز صورتم را شبه بوسه میکند؛ پشت در دستشویی میآید و در میزند، روی میزها میرود و خودش از ژانگولرش ذوق زده و هیجان زده میشود، وقتایی که دستم را میگیرد تا برویم و شیر بخورد، وقتایی که پستونکش را از دهانش در میاورد که شیر بخورد، وقتی به خنده ها و بازی داداشش ذوق میکند با خودم میگم پس دکمه pause-repeat این دنیا کو پس؟؟؟؟

من دلم میخواد کشششش پیدا کنه این همه شیرینی

۹۶/۰۶/۰۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی