آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

بچه در جاسیخی

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

M V:

کشو قاشق ها رو باز میکنی. دولا میشی جا سیخی! زیر فر رو باز میکنی. میری روش. کاملا مسلط کشوی قاشقا رو به هم میریزی. یا دست میندازی به گاز. 

چند روزی خیلی خودمهندس بینانه با طناب جاسیخی رو بستم به در فر. دیگه جا سیخی تنهایی باز نمیشد.  دو تا اتفاق افتاد: میرفتی روی دسته جاسیخی میایستادی. دو اینکه در فر رو هم باز میکردی میرفتی توی فر.

پروژه شکست خورد. طنابها باز شد. الان گاهی خودم دلوطلبانه برات جاسیخی رو باز میکنم زحمت نیفتی یه وخ. اینطوری خیلی امن تره.


پ.ن.

جا سیخی رو از بیخ کندیم. ببینم حرکت بعدی شما چیه. کیش و مات نشیم صلوات.

۹۶/۰۶/۰۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی