آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

توربو

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ق.ظ

ظاهرا موتور رشد حرکتی دخترم روشن شده.

به مرحله مرحله سینه خیز وارد شده، بعد به نشستن اقدام کرد، بعد همزمان با تمرین چهاردست و پا، به اینکه خودش بلند شه بشینه مبادرت ورزید. خوشحال و شعفناک بودم که دیگه بعد از سینه خیز که خسته میشه، خودش بلند میشه میشینه.

 و دو روز بعد در حالی که هنوز شادی پس از گل انجام نشده بود، از میز و ترامپولین گرفت و ایستاد.

حالا من دخترکی دارم که باید مواظبش باشم از حالت ایستاده یهو ول نشه با مخ سقوط کنه تو در و دیوار. و خب قیچی و مداد و ریزیجات برادرعزیز رو هم باید منتقل کنیم به یک طبقه بالاتر.

الحق که مرحله سختیه.

خدایا خودت بچه هامون رو سالم و صالح حفظ کن.

۹۶/۰۲/۱۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی