آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

گنج های زندگی

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ب.ظ

قطره قطره خونی که از انگشت سارا میریخت، یادم انداخت که خداوند هدیه های ارزشمند و مرواریدهایی یگانه به ما داده، که شکرگزاری و شادی داشتنشون نباید وقتی و جایی برای گلایه هایی از قبیل چرا به ما زودتر نگفتن و این خاله خانباجی بازی ها باقی بزاره.

خدایا شکرت که شب رو در خونه خودمون و در کنار عزیزترینهایم سپری میکنم.

۹۶/۰۱/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی