آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

لطفا بخواب که داداش ناامید نشه

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ب.ظ

خواهرش را روی پایش گذاشته، پتو کشیده رویش، پستانک در دهانش، سشوار را روشن کرده و دارد بلند بلند برایش قرآن و شعر من دراوردی* میخواند. من را هم بیرون کرده از اتاق.

دارد خواهرش را میخواباند. ❤❤❤


* سارا خانم دوست دارم

بخواب سارا خانوم بخواب عزیزم بخواب جونم بخواب بهت جایزه بدم

سارا بخواب سارا بخواب سارا سادات ، سارا سادات....

۹۵/۱۱/۱۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی