آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

حاضرجواب

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

- با کمی حرص، موقع مسواک زدن، خطاب به بابا: آهان. فهمیدم. میخوای تو دهنم با مسواک چرخ و فلک بازی کنی!


میگم بابا الان خسته کوفته از سر کار میاد، خونه مرتب باشه. میگی: آهان. شام کوفته قلقلی داریم با طعم بابا

- شپردزپای (پای چوپان) درست کردم، در حالیکه داری سعی میکنی اسمش رو به یاد بیاری میپرسی اسم غذامون چی بود؟ غذای چوپان دروغگو؟!

میگم شما سارا رو سرکلاس محکم بوس میکنی خانما فکر میکنن اذیت میشه، هی میگن نکن نکن. به نظرت چی کار کنیم؟ میگی: ماشین اصلاح برداریم ابروهاشون رو بزنیم افتاب بخوره به چشماشون

۹۵/۱۰/۱۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی