آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

سرماخوردگی و واکسن دو پالان یک خراند.

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

شمار روزهایی که سرفه های پسرک طول کشیده از دستم در اومده. فکر میکنم بیش از سه یا شایدم چهار هفته باشه. دکتر گفته چیزی نیست البته. و فقط سرفه است که مثل خودم بعد سرماخوردگی ریه هاش طووول میکشه تا رو فرم بیان.

از اون طرف هم دخترک سرفه میکنه. باید فردا صبح ببرمش دکتر. 

استرس دارم. وقتی سرفه میکنن، وقتی سینه اشون خس خس میکنه، احساس میکنم یه وزنه روی سینه من سنگینی میکنه. 

دخترک دو روز سخت بعد از واکسن رو پشت سر گذاشت و امشب کمی بهتر از دیشب بود. حداقل دیگه توی خواب ناله نمیکرد. 

دلم برای خنده و غون غون کردن دخترکم تنگ شده.

خدا به داد مادرپدرهایی برسه که دور از جون همه بچه ها، بچه شون بیماری لاعلاج داره. خدا همه بیمارها رو شفا بده و به دل عزیزانشون هم صبر.

۹۵/۰۹/۳۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی